Väärinkäsityksiä merellä? 1

Istuin jälleen laivan keulabaarissa. Oli alkuilta ja katselin laivan livebändin soundcheckiä odotellen varsinaista showta myöhemmin tänä iltana. Katsomon etualalla oli noin 18-vuotias muutaman tytön porukka. Katseeni kiinnittyi mustahiuksiseen tyttöön jolla oli yllään tiukat mustat nahkahousut ja tiukka paita päällään. Unohduin katselemaan tuota ihanaa näkyä kun tyttö kulki katsomon portaita pitkin baariin niin että hänen tiukka pikku peppu heilui ihanasti edestakaisin.

Takaisin tullessa hän pysähtyi juuri minun kohdalle hetkeksi sanomatta mitään. En tiennyt miten tulkita hänen ilmeensä, oliko hän vihainen, hämillään vai kiinnostunut. Luulin, että hän tulee sanomaan minulle jotain mutta vieressäni olikin joku toinen hänen tuttavansa jonka kanssa hän vaihtoi pari nopeaa sanaa ennen kuin tuttava lähti vuorostaan hakemaan täydennystä.

Tämän jälkeen tyttö laskikin yllättäen hakemansa juomalasit pöydälleni ja loi katseensa minuun: "Minuakos sä täältä kattelit?", hän kysyi äkkiä. Menin heti hämilleni ja vastasin pikaisesti: "No...Eiku...Mä kattelin vaa tonne lavalle vaan...". "Älä kuule huijaa, mä näin ku sä kattelit mua koko ajan", tyttö sanoi ja kääntyi selin minua kohti. "Sä taidat tykätä mun perseestä, vai?", hän kysyi. "No...Tota...Joo, onhan se ihan kiva...", sain vain sanottua. "No nii! mä arvasin", hän naurahti. Olin ihan nolona ja katselin muualle. Laivan baari oli autioitumassa. Myös bändi oli lähtenyt valmistautumaan illan koitokseen. Olimme melkein kahden. Paikalla oli vain tytön porukka ja muutama eläkeläistä.

"Kuule, haluisitsä tutustua vähä paremmin mun perseeseen?", hän kysyi hitaasti, sanoja pudotellen. "No...emmä tiiä oikee...", vastasin vaivaantuneena hänelle. Hän tuli istumaan syliini ja tunsin hänen tiukkojen nahkahousujensa verhoaman pepun sylissäni. Se teki siinä hidasta mutta päättäväistä liikettä kehräten housuissani jo hiukan kovettunutta kaluani vasten. Tyttö loi minuun tuikkivan katseensa ja tunsin uppoavani hänen vihreisiin silmiinsä: "Mä luulen että kyllä sä tiiät. Ja sun onneksi muakin alkoi just panettaa ", hän kuiskasi korvaani. Minulla seisoi niin kovaa että luulin räjähtäväni. Tyttö hymyili. Näköjään tämä ei ollut jäänyt häneltäkään huomaamatta.

 "Mulla on hytti tässä ihan lähellä", tyttö ilmoitti ja pyysin häntä näyttämään tietä. Tyttö ponnahti sylistäni ylös kävi viemässä lavan etuosaan juomat seurueensa muille jäsenille. Itse jäin istumaan hetkeksi paikalleni ja katselemaan kuinka pieni ja tiukka peppu keinui puolelta toiselle. "No niin, eiköhän mennä!" Tyttö hihkaisi ja alkoi kuljettamaan minua pitkin laivan hyttikäytäviä...

Jatkuu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti