Mintun muodonmuutos 7

Tapahtunut aiemmin:

Poistut huoneesta jättäen minut sinne kiimaisten ajatusteni keskelle. Olit tullut jälleen kertaa, mutta minulla oli orkut tulematta. Pillussani suriseva dildo ei kuitenkaan orkkuun riittäisi, tarvitsisin siihen kovaa kalua...

Jatkuu...


Lopulta en enää kestä vibran kiusoittelevaa surinaa pillussani. Huomaan hitaasti mutta varmasti murtuvani ylitsepursuavan kiiman edessä ja alan anelemaan vapisevalla äänellä sinulta kalua pilluuni. Hetken tätä jatkettuani saavut takaisin huoneeseen jalassasi pelkät bokserit: "Mitä se huora täällä ulisee?" Ilmeisesti epätoivoiset aneluni lutkanasi tekivät sinuun kuitenkin vaikutuksen, sillä kaivoit puolikovan kalusi boksereistasi suuni eteen nuoltavaksi.

Aloin innokkaasti, kiiman takia ehkä vähän liiankin innokkaasti, pyörittelemään kieltäni kalusi ympärillä. Samaan aikaan yritin ottaa sen niin syvälle suuhuni kun saisin näyttääkseni mahdollisimman innokkaalta lutkalta pantavaksi. No, sitä ei ollut vaikea näytellä...Suutani käytettiin kovaa kyytiä. Sitten vedit kalusi suustani ja sanoit haluavasi mällätä mun pilluun. Meinasin tulla jo pelkästään tuon asian kuullessani.

"On varmaan onnenpäiväsi lutka, sillä muutinkin mieleni sen sun siveysvyösi suhteen. Panenkin sua tällä kertaa ilman sitä. Mulla on mielessä jotain hauskempaa varallesi." En ole uskoa korviani. Olen varmasti maailman onnellisin tyttö, mietin!

Kuulen äänen KLICK kun avaat avaimellasi siveysvyöni ja alat takomaan pilluani doggy-asennossa. Kahlitset minut tähän asentoon. Painat toisella kädelläsi pääni alas, niin että päälakeni on vasten sänkyä ja näen kuinka vapaana roikkuva puolikova klittani heiluu pääni yläpuolella sun naidessa kovaa vauhtia innokasta pilluani. Pidät päätäni painettuna alas näin samalla kun nait minua. Asento on aika epämukava, minulle.

Sitten se tapahtuu. Klittani tulee voimakkaasti ruikkien ja saan suurimman osan siitä suoraan kasvoilleni. Tämän nähdessäsi naurahdat: "Ihan niinkuin ajattelin. Sehän toimii! Ja kohta saat lisää, lutka!" ja alat naimaan minua vieläkin kovempaa eikä kestäkään kauaa, kunnes tulen taas klitallani. Ja jälleen naamalleni. Haukon henkeä ja naamani on jo ihan täynnä omia kiimanesteitäni, jotka valuvat vahvasti meikattua naamaani pitkin lakanoille.

"Nuolet kaiken mitä olet ruikkinut, lutka" , käsket ja jatkat panemistani. Nuolen peppu pystyssä omia kiimanesteitäni posket punoittaen osittain tuplaorgasmin jälkeisestä olotilasta, ja osittain häpeästä.

Juuri kun saan kaiken nuoltua lakanoilta työnnyt pari kertaa todella syvälle pilluuni ja klittani värähtää ja...ja tulen jälleen. Onneksi sieltä ei enää tullut paljoa. Kun klittani oli tyhjentänyt itsensä läpsäiset mua peppuun sen merkiksi että nuolisin jälleen lakanoille ja naamalleni valuttamani lastit. Nuolin ja nielin kaiken, myös naamalleni tulleet kiimanesteeni.

Käteni pettävät ja rojahdan doggysta vatsalleni sängylläni. Sinä et kuitenkaan osoita väsymisen merkkejä. Suljet klittani taas siveysvyöhön ja painat kaukosäätimestä nappia ja annat terävän sähköiskun klitalleni. Sävähdän. "Levitä persettäsi mulle, lutka", käsket. Hiukan vapisevin käsin tartun peppuni reunoihin ja levitän reikääni sulle. Tämä saa sinut takomaan sitä nopeammin, ja syvemmälle.  Työnnyit vielä pari kertaa sisääni, kunnes lopulta tulet pilluuni.

Olin taas ihan loppu ja tuntui että olin niellyt ainakin litran omia kiimanesteitäni samalla kun minua oli käytetty kuin halpaa panolelua. Lysähdin kahleideni varaan jotka pitivät minun peppuni yhä pystyssä doggy-stylemaisessa asennossa voimatta itse siihen vaikuttaa. Takanani tunnen kuinka iso tappi työnnetään taas pilluuni ja lähdet huoneesta vihellellen...

JATKUU...









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti